Politica magazinului

Bun venit în magazinul Alina FM!

Sper că produsele îți vor bucura privirea. Fiecare dintre ele e făcut cu dragoste! ^_^

Plata

Plata se va face în avans, în afară de cazul în care stabilim altfel de comun acord.

Plata se poate face prin:

– transfer bancar/depunere în cont – în lei.

– PayPal – în dolari, la cursul zilei (BNR).

Pentru produsele care sunt în stoc, comanda poate fi anulată în orice moment.

– se va returna suma completă de bani dacă anularea se face înainte de depunerea coletului.

– se va returna suma parțială de bani, scăzând transportul tur-retur, în cazul în care comanda este anulată după depunerea coletului sau dacă nu va fi ridicat coletul la timp.

Pentru produsele personalizate:

– dacă produsul e ceva ce nu am mai făcut și nu necesită materiale scumpe, plata se poate face după ce clientul vede rezultatul final și e mulțumit de el.

– dacă sunt necesare materiale scumpe, se va face în avans o plată care să acopere cheltuiala cu respectivele materiale. În cazul în care se anulează o astfel de comandă, banii trimiși pentru materiale nu vor fi returnați dacă materialele au fost deja cumpărate. Dacă va fi anulată comanda înainte de a fi cumpărate materialele, banii for fi returnați în totalitate.

– plata pentru produsele personalizate similare cu unele făcute în trecut, pentru care pot da un preț final, se va face în avans.

Transportul

Transportul se poate face prin:

– Poșta Română – costă 5 lei și ajunge la destinație în 2-5 zile lucrătoare.

Adresa dată trebuie să fie cea din cartea de identitate. Dacă adresa de livrare nu este aceeași cu cea de domiciliu (dacă trebuie să trimit coletul la altă adresă decât cea din buletin), coletul va fi trimis cu Post Restant, la un oficiu poștal ales de client.

– curier – firma de curierat va fi aleasă de către client și costul depinde de tarifele ei. De obicei e în jur de 20 de lei.

Produsele vor fi împachetate cu grijă, în funcție de fragilitate, și vor fi asigurate (prin adăugare de valoare la transport). Din momentul în care coletul este depus, nu sunt responsabilă pentru întârzieri sau pentru distrugerea pachetului. Dacă va fi cazul, voi face tot ce trebuie pentru a primi despăgubiri de la cei responsabili cu transportul.

Returnări

Produsele personalizate nu pot fi returnate.

Produsele nepersonalizate pot fi returnate în maxim 14 zile, nepurtate/nefolosite, în aceeași stare în care au fost primite. Transportul va fi suportat de către client.

Altele

COMENZI PERSONALIZATE – Îmi place tare mult să lucrez la comandă. Orice idee ai, pot încerca s-o transform în ceva concret. 😀

ZILE DE LUCRU – În principiu nu lucrez la sfârșit de săptămână. Desigur, dacă e vorba de o urgență, fac ce-mi stă în puteri s-o termin în timp util.

CANTITĂȚI MARI – Prețul nu va scădea în funcție de cantitate. Fie că fac 1, fie că fac 10 sau 100, folosesc aceleași resurse pe bucată. Din contră, e posibil ca prețul să crească cu cantitatea, mai ales dacă produsul îmi dă bătăi de cap sau e foarte plictisitor de realizat. ^_^

SĂRBĂTORI – Recomand ca mai ales pentru Crăciun și Mărțișor, comenzile să fie date din timp, fiind perioade foarte aglomerate, nu numai pentru mine ci și pentru firmele de transport. O lună înainte ar fi ideal.

PRODUSE CARE NU SUNT PE STOC – Dacă vrei un produs care nu mai e pe stoc, contactează-mă. Unele dintre ele pot fi refăcute.